מרגישים שהמסר מתפספס? שמרוב ערוצים קשה לכם לפרוץ לתודעה? עם השאלות הללו מתמודדים כל בעלי העסקים והמותגים בארץ ובעולם. מהפכת הדיגיטל והאינטרנט בעשורים האחרונים, שינתה את פני העשייה התקשורתית ועברה ממודל ממוקד למודל מפוזר, המאפשר ביטוי רחב יותר, אם כי בחשיפה נמוכה.

יחסי ציבור נכונים יודעים למנף את העשייה התקשורתית שלכם גם בעבודה רב היקפית. הדרך ליצירת מודעות, העברת המסרים שלכם וגיבוש של קהלי יעד חדשים וותיקים, תחת הערכים של המותג, טמונה בסינרגיה בין המדיומים השונים ועבודה עקבית שמחדדת את המסר בצורות חדשות.

אפשר למכור קרח לאסקימוסים?

ניקח לדוגמה עסק חדש בתחום המסעדנות, שמבקש לפרוץ בקונספט חדשני. אם לדוגמה, החלטנו למכור קרח לאסקימוסים, כמובן שכתבי האוכל ותוכניות האירוח ישמחו לספר על האייטם החדש. אך האם תהיה רציפות לסיקור החדשותי או שמה יסתכם בחשיפה קצרת מועד? לשם כך אנו פה. אנו יודעים שלכל מותג רשימה מסודרת של יעדים רווחיים, המגובה בערכים חברתיים ושיווקיים שיוצרים עניין תקשורתי ומחלחלים בהדרגה לכדי יצירת תמריצים אצל הלקוח. "למכור קרח לאסקימוסים" הוא משפט שגור, אבל אם נעצב את הקרב לכדי יצירות מופת שיככבו באירועי השנה, נשתף פעולה עם חברות מיזוג ונזכיר ללקוחות שקוביית קרח יכולה להשתדרג לכדי פצצת ויטמינים ואנרגיה, יש לנו כמה כיוונים חדשים לפעולה.

ואם בעבר כיוונו גבוה, וביקשנו לקבל חשיפה בתוכניות המובילות והעיתונים המרכזיים, הרי שהיום עומד לרשותנו אפשרות להתחיל את הקמפיין במסע ברשתות החברתיות. ליצור עניין ויראלי, לגוון את המסרים ולאמוד בצורה מדויקת את התגובה של הגולשים, לפנות לקהלי יעד חדשים וקבוצות פעילות ורק לאחר מכן לחשוף את המותג בכתבות אינטרנט, אייטמים טלוויזיוניים ונושאי השעה שנדונים בתקשורת.

משרד יחסי ציבור מקצועי חי ונושם את העשייה התקשורתית. אנו עוקבים אחר המדיה מסביב לשעון, נמצאים בקשר הדוק עם העושים במלאכה ויודעים לזהות הזדמנויות שיכולות למנף את הקמפיין בעזרת אייטם רלוונטי או שיתוף פעולה שיאפשר לחשוף את המותג גם לקהלים חדשים.

שינוי דעת קהל

הסינרגיה בעולם המדיה מאפשרת לנו גם להתמודד טוב יותר עם משברים שעולים בתקשורת או ברשתות החברתיות. איננו מוגבלים עוד לפלטפורמה אחת, כתב מוביל או תכנית ספציפית. יש לנו אפשרות לפעול במספר מוקדים רחב ולהפוך גם סיטואציות מאתגרות לרווח עבור המותג. בואו ניקח לדוגמה הופעת תיאטרון שזכתה לסיקור נרחב בתוכניות התרבות, אך מאוימת ברגעים אלו בעקבות ביקורת קשה בעיתון מוביל. איך אפשר להפוך את המסר כך שימשוך אנשים לקופות? מניסיוננו למדנו שגם ביקורות פחות מוצלחות ניתן למנף לטובה. במקרים מסוג זה אנו יוצרים דיאלוג בין יוצרים ומבקרים, המאירים דעות חדשות שנדונו בביקורת, מגייסים את משפיעני המותג כדי לפתח את הדיאלוג ולהרחיבו לאבני הבסיס של ההצגה, לוקחים מנה גדושה של הומור ומעלים סרטונים עם השחקנים שנדרשים לעמוד ערב ערב מול הקהל כשהביקורת מהדהדת ומעלים אינספור סיפורים של הצגות ומופעים שזכו ל"מקלחת קרה" עם חשיפתם אך הפכו בטווח הארוך הפכו לחלק מהקאנון הלאומי.

מהלכים מסוג זה דורשים השקעה מרובה, גיוס של עובדים החברה והפעלה של ידידי המותג. אך בסיומו של מהלך נגלה כי למרות ההתחלה הפושרת, הצלחנו להוציא עז ממתוק ועל הדרך להגדיל ולחזק את הקהילה ולמצב את המותג כעסק חי ונושם המגיב בזמן אמת לכל תסריט.

רוצים למרכז את החשיפה? מחכים לפנייתכם בטלפון 052-456-0136 או הקליקו כאן