בעולם עמוס בתקשורת גם פעילות יחסי הציבור עברה שינוי מקצה לקצה. אם פעם היינו בקשר עם שלושה ערוצים ותאי כתבים בעיתונות הראשית, הרי שכיום אנו נדרשים לתקשר מול עשרות אתרים, לחזק קשרים עם כתבים במגוון גדול של ערוצי מדיה וסושיאל, לתת מענה ישיר לפעילות ברשתות החברתיות וליצור עניין שיצליח לגבור על הפיזור במדיה, לשדר מסר קוהרנטי וליצור חדשות מרעננות.

המהפכה התקשורתית עובדת גם לטובתנו: שימוש נכון באמצעי המדיה השונים מאפשר ליצור חשיפה רחבה יותר, תפעול נכון של דפי פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב מהווים חלון ראווה שלכם לתקשורת ותיק עיתונות מוכח עבור כתבים ועורכים לשידור. כל אלו נארגים ביד אומן על ידי אשת התקשורת, המיודעת בדרישות השוק, נמצאת במעקב רציף אחר התקשורת ומחזיקה בקשרים ענפים, שמאפשרים חשיפה רחבה בערוצי המדיה השונים, בהתאם למסרים ולאסטרטגיה התקשורתית.

בשנים האחרונות הוספנו נדבך נוסף לעבודתנו התקשורתית, שהתגלה כמפתח הנכון לשערי התקשורת. אנו מתמחים בחיבור בין מותגים בעלי ערכים ומוצרים משיקים, ויוצרים שיתופי פעולה המגבירים את העניין התקשורתי, מעמיקים את עולמות התוכן של שני המותגים ומאפשרים לפנות אל קהלי יעד חדשים, תוך עשייה תקשורתית, חברתית ועסקית בקמפיין אחד.

שיתופי הפעולה הם רק חלק מארגז הכלים המפותח שבמשרדנו. אנו מאמינים כי כיום התוכן הוא נקודת המוצא לכל עשייה תקשורתית. מסיבה זו אנו עורכים תחקירי עומק לאפיון כל היבטי המותג, מגייסים את נכסי האם ברשתות ובהון האנושי ורוקחים הכול ביחד לכדי אסטרטגיה מסקרנת, מעניינת ומנצחת. במקביל אנו שומרים על קשר הדוק עם מאות עורכים, כתבים, מפיקים, בלוגרים ומשפיענים, שמאפשרים לנו להוציא לפועל את הרעיונות שמחוץ לקופסה ומתמחים בשליפת הרעיון הנכון שיתאים לפעילות בלוח השידורים והמערכת, תוך דגש על מתן ערך נוסף מקצועי לצופים, לקוראים ולגולשים.

בשרון בכר אנחנו יודעים לעבוד במהירות ולהרים קמפיין תקשורתי גם בזמנים קצרים וגם בחשיבה למרחקים ארוכים. התקשרו עוד היום וקבעו פגישה עם משרדנו ונשמח להציע בפניכם תכנית שתקדם אתכם בתקשורת ותיתן גב איתן לפעילות השיווקית.

לפגישת היכרות הקליקו כאן או התקשרו למשרדנו בטלפון 052-456-0136.