בתקשורת המסורתית

כאשר אנו פונים לתוכניות תחקירים, אירוח ובוקר, אנו מבקשים להציף נושא שמעניין את הציבור. מהפידבקים היומיומיים שאנו מקבלים, אנו לומדים כי פעמים רבות הנושא רלוונטי, אך ערוץ השידור או העיתון דורשים סיקור רחב יותר. כאן אנו נכנסים לפעולה ומחפשים שותפים אסטרטגיים למהלך: כאלה שלא יאפילו על יתרונות המותג אך שותפים לעניין התקשורתי שהתחלנו ליצור. מדובר במלאכת מחשבת המתקיימת באופן פרטי ודואגת למסור את הפרטים הרלוונטיים בלבד, במטרה לגייס שותפים ולא מתחרים. בחירה נכונה של שותפים והסכמה מראש על מינוני החשיפה והמסרים שיעביר כל צד, יכולה להיות ההבדל בין אייטם שכמעט נכנס לכתבה מרכזית. כך גם בתוכניות הרדיו, שלא פעם מבקשות להתרכז באישיות בולטות המוכרות לקהל. אם בעלי המותג או העסק שאנו מקדמים אינו זוכה להכרה ציבורית, ניצור חיבורים שיאפשרו להעביר את המסרים באמצעות פרסונה מוכרת, תוך מתן קרדיט מלא למידע המקצועי שהועבר על ידי הלקוח.

ברשתות החברתיות

וכשאנחנו מבקשים לקדם מוצר, שירות או מהלך ברשתות החברתיות, התמונה מורכבת הרבה יותר. כאן לא מדובר רק בחשיפה אורגנית וכמה לייקים תקבלו על פוסט שפרסמתם ברשת. צוקרברג שולט ברשתות פייסבוק, אינסטגרם וווטס-אפ ביד רמה, וקובע באופן חד משמעי כי פרסום ממומן יזכה לחשיפה רבה יותר. המקצוענית יספרו לכם כי פוסט אורגני נחשף ל-8% בלבד מקהל העוקבים שלכם וכי גם פוסט ממומן מתוקצב כהלכה. אך איך יוצאים לדרך עם קמפיין בסכום קטן – בינוני וממקסמים את החשיפה? גם כאן שיתוף פעולה נכון יכול לעשות את ההבדל. כאשר אנו מטרגטים את מודעות הקמפיין שמורה לנו הזכות לכלול בקהלי היעד את העוקבים של המותג שלנו ושל מותגים אחרים (לא מתחרים). אך לדוגמה: אם הקמפיין שלנו הוא לטובת מעצבת תיקים בעבודת יד, נוכל לשתף פעולה עם מעצבת אופנה או חברה של אקססוריז המציעה מוצרים משלימים. קהלי היעד של שלושת המותגים דומים בעניין שהם מגלים באופנה וסוד החיבור הוא בבחירה נכונה של מעצבים, שפונים לקהל יעד דומה. כך לדוגמה: אם מדובר בתיקים איכותיים מעור, לא נחבר עם מעצבת אופנה אקולוגית ואם הלכנו על קונספט של בוטיק נמנע משיתוף פעולה עם אקססוריז זולים. בתמונה אחת, המקנה מקום שווה לכל פריטי העיצוב, אנו פונים לשלושה קהלי יעד ויכולים בעזרת הנעה לפעולה, בעזרת הטבה כמובן, לעודד אותם להיכנס לדף נחיתה ייעודי או להשאיר את פרטי ההתקשרות – בהקלקה אחת. דרך מצוינת להגביר את הדטה של המותג ולהיחשף לקהלים חדשים בהתאם לתקציב הנתון.

בפעילות בשטח

אירועי השקה, פסטיבלים ואירועים עסקיים הם דרך נפלאה לחיזוק הנטוורקינג, אך גם הזדמנות פז לעורר מודעות למותג ולפנות אל קהלי יעד חדשים. אירוע השקה מובחן, המתייחס למוצר או שירות ספציפי של העסק שלכם, ימשוך הרבה מלקוחותיכם וקולגות שישמחו לפגוש אתכם אישית ולהתרשם באופן ישיר מהקולקציה החדשה או השירות. אבל כאשר הוספנו לתפריט גם הרצאה או הופעה המתחברת לקונספט של האירוע, יצרנו עניין רב יותר ונמשוך אנשים רבים יותר. זה המקום גם לשקול שיתופי פעולה עם סטודנטים, להוסיף תערוכה מקומית וליהנות מיחסי ציבור כפולים – גם מצדנו וגם מצד הגוף האקדמי בתיאום מראש.

בנוסף לכך אנו מודעים לעובדה כי כיום של אירוע דורש משאבים רבים והכנות ארוכות. לשם כך אנו מציעים שם שירות חסויות, המאפשר התקשרויות עם גופים עסקיים, שישמחו לנצל את המפגש לטובת פרסום ויעניקו תמריץ כלכלי להרמת האירוע.

לקראת האירוע נשמח ליידע אודותיו במקומונים ובאתרים ייעודיים, נחתור להרמת אייטם שיסקר את האירוע ולא נשכח להזמין כמה פרצופים מוכרים, שישמחו לצאת מהבית ויעניקו ממד חברתי נוסף להתרחשות.

יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? התקשרו עוד היום אלינו לנייד 052-456-0136 או הקליקו כאן ונשמח לרקום מסביבו אסטרטגיה תקשורתית שתמשוך המונים לאירוע